Rabu, 12 Oktober 2011

PERTANDINGAN FUTSAL AKTIVITI SMERP TAHUN 2011

Pertandingan Futsal ini diadakan adalah untuk mengisi aktiviti selepas peperiksaan UPSR bagi murid – murid Tahun 6. Pertandingan ini disertai seramai 25 orang murid dan di bawah jagaan 4 orang staf SK St Mary Labuk iaitu Encik Perancis Chong, Encik Anuar Abdul Hamid, Cik Nor Mazila Junoh dan Cik Lizawati Husin. Seawal jam 7.30 pagi, murid – murid datang ke gelanggang Futsal dengan diiringi oleh guru – guru yang terlibat. Murid – murid telah dibahagi kepada 4 kumpulan dengan melalui cabutan undi iaitu kumpulan Quick Silver, Lion FC, White FC dan GNR FC. Setiap kumpulan mengandungi lebih kurang 7 orang pemain. Namun disebabkan di hari pertandingan, ada beberapa orang murid tidak dapat hadir. Maka ahli setiap kumpulan dikurangkan agar seimbang.
            Pertandingan Futsal ini dipertandingkan mengikut format liga, iaitu setiap kumpulan akan bersaing berdasarkan mata iaitu jika menang dapat 3 mata, seri 1 mata, dan kalah tiada mata akan diberi. Kumpulan yang mendapat mata tertinggi akan diisyhtihar sebagai pemenang dan seterusnya.
            Dalam pertandingan Futsal ini, Kumpulan Quick Silver telah menjadi juara, tempat kedua jatuh kepada Lion FC, sementara tempat ketiga ialah White FC dan keempat ialah GNR FC. Penyampaian Trofi telah disampaikan oleh Puan Guru Besar iaitu Puan Caroline Neubronner selepas pertandingan Futsal ini selesai.










Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...